Egy kis életrajz...
1974.01.20.-án születtem Budapesten, azóta is itt élek. Az általános és a gimnázium után egy autószerelő sulit végeztem, ahol megtanultam azokat az alapokat, amiknek később nagy hasznát vettem. A suli után dolgoztam Kesjár bácsi gokart iskolájában, voltam szerelő az Amargonál, görbe vázakat javítottunk Sima Bélával, majd voltam szerviz vezető és motoros futár is. Motorozni 14 évesen kezdtem a bátyám Simsonjával, ami később az enyém lett. '92 tavaszán eladtam, és gyűjteni kezdtem egy nagy motorra. Egy évig nem motoroztam, végig dolgoztam a nyarat és a bulizás is visszafogott volt, aminek az eredményeként '93 tavaszára megvettem életem első nagy vasát, egy Suzuki GSX 550 EF-et. Próbálkozások már a Simsonnal is voltak a hátsó keréken való motorozásra kisebb nagyobb sikerrel, a Suzukit pedig végképp nem volt egyszerű egy kerékre állítani, majd vettem egy XT 550-t, amivel lényegesen könnyebb az egy kerekezés és ezért jóval jobban is ment. Következett két év meghasonulás (chopperezés), majd '96-ra elkészült életem első Streetfighter-e, GS 1000 vázba volt beépítve egy GSX-R 1100-as blokk és futómű. Az első évben még kicsit kezdetleges volt, de '97- re sikerült úgy megépíteni, hogy még díjat is nyertem vele (WILD 25.szám). A következő évben olyan áron árulta a Suzuki a TL 1000 S-t, hogy nem tudtam nemet mondani, beleugrottam egy feketébe (a piros szóba sem jöhetett!!!). '99-ben már az átalakított TL-lel indultam Magyarország első Streetfighter versenyén Csongrádon, ahol legnagyobb örömömre én állhattam a dobogó legfelső fokára. Ugyan a TL-t nagyon szerettem, leginkább a hangjáért voltam megőrülve, mégis eladtam, mert akkor túlságosan drágának találtam ahhoz, hogy azon tanuljam meg a Streetfighter-ezés alapjait. Vettem egy '91-es GSX-R 1100-t, ami szerintem nagyon jó alap gép, és evvel álltam neki a trükkök megtanulásának. Ahogy jöttek az egyre lassabb egykerekezések, rájöttem megint váltanom kell, ezért átültem egy befecskendezős GSX-R 750-re, ami könnyű, és erős is, csak egy dolgot hiányoltam, a nyomatékot. Aztán amikor megláttam a Suzuki új 1000-es sportmotorját, már tudtam, hogy ez az a motor, ami nekem kell. Ugyan a rendszeres motorváltás nem igazából szerencsés, min. 3-4 hónap mire az ember teljesen összenő a motorjával, az átalakításról (idő, pénz) nem is beszélve, de most már úgy érzem, megvan az a motor, amire igazán vágytam. Ez nem más, mint egy '01-es Suzuki GSX-R 1000 170 lóerővel, és 170 kg súllyal menetkészen. Ezzel a motorral és Szomor Ildivel csináljuk 2002 tavaszától a bemutatókat, itthon és külföldön. Azt, hogy mi lesz jövőre, még nem tudom, de már most vannak ötleteim, mivel tudnám a nézőket még jobban sokkolni, ugyanis ez az, amit leginkább szeretek!